Címkék

2012. június 20., szerda

Hét ,nyolc, kilenc, és TÍZ

<

div style="text-align: justify;">

Ha   biztonsággal használja  tanítványunk, gyermekünk a 6 ujját a számláláskor, számoláskor és csukott szemmel is képes  a 6-os  mennyiség ujjain történő megjelenítésére,
  • képes bontott alakban felírni,
  • lerajzolni,
  • megszámolni,
  • kirakni, s 
  • tud  6-on belül összeadásokat ,
  • és kivonásokat elvégezni, (legalábbis  ujjai segítségével) hibátlanul
akkor  tovább léphetünk a  szokott a módon a következő egységekre.  Mindig csak egy-egy mennyiséggel, s kellő alapossággal
.
Bár  van a gyerekben ekkor már egy kis türelemetlenség, hiszen a  feladatok jelentős részét ismerik,s kicsit hiábavalónak érzik azok újboli végigvitelét, s talán mi is belefáradtunk már a gyűjtögetéseikbe ujjakon való számlálásba, mégis fontos a szokott tanulási utak  újboli bejárása. Szerencsére már sokkal gyorsabban  mennek  ezek a feladatok, viszont egy adott mennyiség rögzítésre szánt 5-8 tanítási egységre mégis csak  szükségük van. 
Miden esetre   eddigre  automatizálódnak már   korábbi folyamatok, csinosodik külseje  is  munkájuknak. Mind  - mind  annak jele, hogy egyre több részletre  képesek  figyelni  munkájuk során.
Saját maguknak is megállapítható ekkor már  fejlődésük, füzetük külleméből, tartalmából. Ez nagyon fontos része  az egész folyamatnak.  Nem kitöltenek egy  sablon anyagot, hanem  a saját  művüket hozzák létre, annak minden részletében. Ez az a tanulási út amibe később is bátran kapaszkodhatnak , erőt meríthetnek belőle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...