Címkék

2013. június 5., szerda

aA betű 1.rész

Az első bejegyzésemben említettem, hogy a  diszlexia  volt  amivel  először kezdtem el komolyan  foglalkozni. Így 1990-re elkészítettem  egy saját  tankönyvet is azért, hogy  megoldást  tudjak nyújtani diákjaimnak e probléma  legyőzésére.
 
A könyv sajnos nem jelent meg -bár engedély kapott rá a Művelődési  Minisztériumtól, de annyira  új volt 23 éve, hogy a kiadó még nem merte vállalni a kockázatot. Később meg  mindig az aktuális osztályaimban végzett munkám  annyira lefoglalt, hogy nem is próbálkoztam  újra  e téren előbbre jutni. Viszont osztályaimban , attól kezdve  a saját módszerem szerint  taníthattam, mert  engedéllyel rendelkeztem  hozzá a minisztériumtól.

Abban az időben a Freinet pedagógia  magyarországi adaptációjával voltam  -mindennapi munkás során- elfoglalva, így úgy  gondoltam, hogy arról egy külön  blogban számolok be.
 
Itt most  a kettő összeért .
Ezért  egy linkkel  átkapcsolható az ott  közre tett anyaghoz. Első részben  egy rövid bevezető

http://freinetnk.blogspot.com/2013/06/olvasastanitas-freinet-s-osztalyaimban.html

a másodikban részben pedig  az első  betű tanításának gyakorlata  található meg.

http://freinetnk.blogspot.com/2013/06/aa-betu-1-nap.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...